dijous, 20 de març del 2008

El comprador més gran i leial a subaru estrena un Impreza Sti

Si senyor, jo entenc aquest home, un "avi" de ni més ni menys 77 anys s'acava de comprar el Nou Subaru Impreza Sti, segons el concessionari es l'home més gran i mes leial a la marca subaru del món, es diu Grey Dawn. Pel que he llegit i entès, ha tingut mes de 6 subaru's impreza, passant des de un WR1 a un RB320.
Segons les seves paraules, Jo no sóc un jove corredor, ho havia estat en el passat, i ha aclarit els motius pels que s'ha comprat el cotxe, ha estat perquè diu que es molt mes comfortable que les versions anteriors, i relativament no porta tant de manteniment.
Si senyor, espero que a la seva edat poder dir el mateix, ja que des de que vaig pujar a un subaru no ne pogut parar de pensar, que no vull morir sense tenir-ne un.
Moltes felicitats i a disfrutar-lo que per això estan !!!

Font: WorldCarFans

1 comentari:

Toy folloso ha dit...

Jo també hi vaig pujar al Subaru de l´Estany.
Accelera que et fan dolor les cervicals, fins i tot.
Ah, el comentari primer semblen virus.
Adéu, vailet!